środa, 23 grudnia 2015

Hej wszystkim. :)


Wiem, że ostatnio nic nie piszę, ale jakoś nie mam na to nastroju, czasu itd.
A teraz piszę, bo chciałabym życzyć Wam wesołych, zdrowych, pogodnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych, spędzonych z uśmiechem na ustach, w oderwaniu od wszystkich problemów, ciepłej atmosfery pełnej miłości i spełniania tych wszystkich marzeń, które będą z korzyścią dla Was.


Uwierzcie mi, marzenia o X lepiej, by się nie spełniały. Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam. :* <3






4 komentarze:

  1. Witaj!
    Jestem Twoją "świeżą" fanką:-) Twoje opowiadania są naprawdę świetne świadczy to że w zaledwie 1godz przeczytałam wszystkie rozdziały. Mam tylko jedną prośbę proszę pisz dalej. Tak się nakręcił m tymi opowiadaniami ze masakra. Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. :) sprawdź pocztę. :)

      Usuń
    2. Niestety nic oprócz powiadomienia o nowym komentarzu nie mam:(

      Usuń
    3. Hmm... to napisz do mnie maila.
      kama00x@gmail.com

      Usuń